.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کلنگ‌زنی قطعه2و3 آزادراه شمال دراردیبهشت
استاندار مازندران به سفر رئیس جمهور طی یک ماه گذشته به مازندران برای افتتاح قطعه چهارم آزادراه تهران – شمال اشاره کرد و گفت: اواخر اردبیهشت‌ماه، قطعه دو و سوم آزادراه تهران – شمال کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از  فارس ، شامگاه شنبه با حضور محرابیان نماینده ویژه رئیس جمهور نشست بررسی پروژه‌های مهر ماندگار در استانداری مازندران برگزار شد.

سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران در این نشست با اعلام اینکه نیروگاه سیاه بیشه کندوان در حالی از نطر اعتباری و اجرایی تعیین تکلیف شد که 28 سال از کلنگ‌زنی این پروژه سپری شده بود، اظهار داشت: این نیروگاه در جغرافیای مازندران برای تأمین برق استان‌های مازندران و گلستان تأمین اعتبار شده است.

وی، ظرفیت تولید برق این نیروگاه را یک هزار مگاوات برشمرد و خاطرنشان کرد: این پروژه در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار مازندران، سرمایه‌گذاری برای ساخت این پروژه از روز کلنگ‌زنی تاکنون را یک هزار و 500 میلیارد تومان اعلام کرد.

نماینده عالی دولت در مازندران، سال 91 را بدترین سال ایران از نظر مالی برشمرد و گفت: چند پروژه دیگر که مهم و حیاتی به نظر می‌رسید، در لیست پروژه‌های مهر ماندگار قرار گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنانش به سفر رئیس جمهور طی هفته آینده به این استان اشاره و عنوان کرد: مازندران در آستانه سفر چهارم دولت قرار گرفته است.

استاندار مازندران از توجه ویژه دولت به پروژه‌های مهر ماندگار خبر داد و افزود: دوشنبه هفته جاری در نهاد ریاست جمهوری طی روز کاری با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی، پروژه‌های بر زمین مانده سه سفر دولت به کشور و مازندران بررسی می‌شود.

استاندار مازندران به سفر رئیس جمهور طی یک ماه گذشته به مازندران برای افتتاح قطعه چهارم آزاده راه تهران – شمال اشاره کرد و گفت: اواخر اردبیهشت قطعه دوم و سوم آزاد راه تهران – شمال کلنگ‌زنی می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.